دياناديانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

دیانای مامان و بابا

راز دل مامان

1390/7/10 16:03
نویسنده : مامان ديانا
474 بازدید
اشتراک گذاری

دخترك ناز مامان دارم برات يك خواهر ويا يك برادر ميارم 5 ماه ديگه بغلته

niniweblog.com

براي تو وبه خاطر تنهايي تو اين رنج رو به دل خريدم اميدوارم دوسش داشته باشي

niniweblog.com

من جفتتون رو دوست دارم براي ديدن روي ماهش لحظه شماري مي كنم

niniweblog.com

راستي دانشگاه هم قبول شدم حالا مامان ارشد مي خونه بارداره وتورو هم داره

niniweblog.com

 

همه نفس مني شايد باورت نشه گاهي اوقات فكر ميكنم كم نگاهت كردم اگه روزي بميرم افسوس لحظاتي رو خواهم خورد كه به چهره معصوم ودوست داشتني تو كمي بيشتر نگريسته ام.

كاش دومي مثل تو باشه عزيز مامان صد تا مثل تو برام كمه

niniweblog.com

راستي براي دومين بار امتحان عملي رانندگي رو رد شدم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان برديا
24 مهر 90 15:58
من هرچي نظر ميذارم نميدونم چرا ثبت نميشه.عزيزم چرا اينقدر غمگين متن هات رو مينويسي ؟آدم دلش ميگيره اينها رو ميخونه .يه كم شادتر بنويس.
مامان خورشيد
1 آبان 90 11:58
دياناي عزيزم تولدت مبارك. الهي زير سايه عزيزانت 120 ساله بشي
مامان مهراد
1 آبان 90 12:07
تولد گل دخترته تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا 3000000000 سال زنده باشی به خانواده دیانا جون تولدشو تبریک میگم
آيدا كوچولو
9 اسفند 91 21:48
شلام ديانا جون خوفي خوشي سلامتي. اميدوارم در هركجا كه باشي سالم و سلامت باشي و به هرچه كه ميخواهي برسي . تفلد تفلد تفلدت مبارك باباي ديانا . حتما به وبلاگم سربزنيد. آيدا هستم از مرند 11 سالمه . وبلاگت عاليه تفلد بابا ومامانت و خودت هم مبارك باشه لفطا به وبلاگم نظر بده عزيز دلم .