دياناديانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دیانای مامان و بابا

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
1 آبان 90 8:47
سلام دیانا خانوم خوشگل تولدت مبارک.الهی 120ساله شی
مامان آرمان
1 آبان 90 13:53
سلام. تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک. به امید داشتن سالهای پر از شادی و سلامتی و موفقیت برایت گل دخملی.
مامان پریاگلی
1 آبان 90 16:47
عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک
shima
1 آبان 90 17:46
*** _______________________$$$ ________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$ _______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$ _______$______________$$$$$$$_______$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$____________________$$$$$$$$$$ ______$_______________________$$$$$$$ ______$_________________________$$___$ ______$______________________________$ __$$$$$$____________________________$$$$$$ _______$_____$$$_____________$$$______$ ____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$ _______$____________$$$_____________$ ________$$_________________________$ ______$$__$_______________________$_$ $ _____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ __________$______$____$$$$$$$$$ __________$_______$__$$$$$$$$$$$ __________$________$_$$☻$$$☻$$$ ________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $ ______$$_______$$___$__$»♥«$$________$ ______$_________$$$$$__$$$$$__________$ ______$_________$_____$$$$$$__________$ _______$________$____$$$__$$$________$$ tavalodet mobarak khale joon ishala 100 sale shi
مامان محمدرضا
9 تیر 92 20:45
سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین پیشاپیش ممنونمممممممم