دياناديانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دیانای مامان و بابا

خبر خوش

1390/2/11 16:03
نویسنده : مامان ديانا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم امروز خبر نسبتا خوشی دریافت کردم با قلب کوچکت برامون دعا کن

راستی امروز من دیر میام خونه وبابایی میاد دنبالت

وتو دم در مهد میگی چرا مامان نیومده   قهر

عاشقتم عزیزم اخر هفته رفته بودیم یه سفر کوچیک دو روزه شیراز حالا عکسهای گلت رو میزارم

هفته دیگه آزمون ارشد دانشگاه آزاد دارم  برام دعا کن

راستی دیگه دارم کارم رو رها میکنم تابیشتر با تو باشمقلبniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
11 اردیبهشت 90 16:36
چه مامان فعالی داری دختر
رز
28 اردیبهشت 90 11:03
موفق باشی عزیزم منم دلم می خواد کارمو رها کنم تا بیشتر با هامان باشم ولی نمی تونم تصمیم بگیرم موفق باشی عزیزم
رخساره
28 اردیبهشت 90 11:15
ممنون چه جوري ميتونم اين كارو انجام بدم.ممنون ميشم اگه اطلاعاتي داريد راهنماييم كنيد.
آریسان
28 اردیبهشت 90 11:15
سلام:
آریسان هستم.به معنای مانند آریایی
وب سایتی رو راه اندازی کردم که جدیدترین اخبار رو از سرتاسر دنیا در اختیارتون قرار میده.
در ضمن،محصولاتی رو برای خرید میزارم..که دیدنش برای شما مادر نمونه بد نیست.حتما به وب من سر بزنید و اگه لایق دونستید با هم تبادل لینک کنیم.
نی نی نازتون رو هم از طرف من ببوسید.