دياناديانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دیانای مامان و بابا

سفر به مشهد وديار مادري

1390/3/28 14:36
نویسنده : مامان ديانا
423 بازدید
اشتراک گذاری

عزيرم هفته گذشته رفتيم مشهد وخيلي خوش گذشت. بهترين قسمتش زيارت امام رضا بودزیبا

تو پرواز برگشت همش بلند بلند داد مي زدي:چرا خاله (همون مهماندار)غذا نمياره

آخرش هم خوابت برد وكفشاي كوچولوت تو هواپيما زير صندلي جاموند!!!!!!!زیبا

رفتيم باغ انگور بابا عزيز  با بهاره جون و خاله جون و تو حسابي انگور و زرد آلو نشسته خوردي!!!!!!!!ز

بابا عزيز هم تورو گذاشت تو فرغون وتا خود باغ تو رو برد. خيلي باحال بود تو همش غر ميزدي كه ميترسي و مي افتي واز اين جور حرفها...........زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آيدا كوچولو
9 اسفند 91 22:01
دوست دارم ديانا چقدر بگم تا باور كني خيلي دوست دارم با دنيا عوضت نميكنم . راستش من نه آبجي دارم نه داداش . ولي آرزومه يه آبجي كوچولو از خودم داشته باشم كه اونم تويي آبجي كوچولوي خودم دوست دارم از دور ميبوسمت اميدوارم بيشتر به وبلاگت سربزنم ونظر بدم و تو هم همينطور ديانا به وبلاگ من سر بزني دوستت دارم ميبوسمت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس اينم از بوس آبدارم برات آرزوي سلامتي ميكنم واميد وارم در آينده فرد موفقي براي جامعمون باشي عزيزدلم فدات بشم . به وبلاگم سربزن دوست دارم بوسسسسس