دياناديانا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

دیانای مامان و بابا

عروسک من

1390/3/30 16:04
نویسنده : مامان ديانا
474 بازدید
اشتراک گذاری

اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irدخمل ناز مامان عشق مامان هستی مامان

من هر روز وقتی تورو میزارم مهد برات آیت الکرسی می خونم تا فرشته ها مواظبت باشن البته برا بابایی هم میخونمش

عروسک قشنگم فقط ازت می خوام من و بابایی رو یادت نره. بزرگ شدی, خانوم شدی, ازمون دور نشی.

تصور روزی که برات خسته کننده و دست و پاگیر بشیم برام سخته

اون روز دور نیست که تو بزرگ می شی ,مدرسه میری ,دانشگاه میری, ازدواج میکنی ومن تنها میشم

حتما خیلی گریه می کنم ولی فقط خوشبختی تو برام مهمه

تو تیکه ارزشمند روح من و بابا هستی که پرو بال گرفته می خواد جدا از آشیونش پرواز کنه

پس پرنده کوچولوی من پرواز کن , اوج بگیر از لونه دور شو, ولی از قلب من هرگز

تا زنده ام مواظبت هستم تا پرو بالت خسته و زخمی نشه اگر رفتی تا دور تا رهایی و آزادی شاد باش و آرام لکن هر از گاهی سری به آشیونه بچگیهات بزن

بوس عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

124
27 تیر 90 11:47
با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی در آمد و کسب کنید و در قرعه کشی شرکت کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
maryam
31 تیر 90 20:53
تو پستای آخر چرا عکس از دیانا نیست؟


شرمنده تنبلي مامان دياناست
آيدا كوچولو
9 اسفند 91 21:54
ديانا دوست دارم . مامان تنبل ديانا خانوم به وبلاگ ديانا رسيدگي كنيد ديانا بچه است ودش نميتونه بلد نيست شما رسيدگي كنيد. مامان ديانا خانوم ناراحت نشين ها شوخي كردم . ولي اگه وقت شد عكساي زيادي از ديانا جونم بذارين تا بيشتر عكساشو ببينم دوستون دارم هم ديانارو كه از همه بيش تر دوست دارم بعد ماماني و بعد باباشو . راستي دياناي خوشگلم يادت نره لفطا به وبلاگم سر بزنين مامان ديانا